Kontroverza oko Red Bullovog “front bib” podešivača bacila je svjetlo na pravila parc fermea u Formuli 1. Glavni fokus nije na tome da je Red Bull imao uređaj u autu koji može podizati ili spuštati bib, već na tome jesu li te promjene izvršene tijekom parc ferme restrikcija između početka kvalifikacija i utrke.
Neki rivali smatraju da bi Red Bullovi mehaničari mogli na taj način izvršiti prilagodbe u tajnosti, dok Red Bull odbacuje te tvrdnje, prikazujući alat dug dva metra, koji se koristi isključivo u treninzima. Bez obzira na mišljenja, FIA-ine kontrole parc fermea smatraju se robusnima i dobro organiziranima.
Prema pravilima, dopuštene su samo promjene vezane uz održavanje i sigurnost, poput popravaka nesreća ili prilagodbi za udobnost vozača. Sve performansne prilagodbe, osim kuta prednjeg krila, strogo su zabranjene. Ako neki dio automobila treba biti zamijenjen, momčad mora podnijeti pisani zahtjev FIA-i, a zamjenski dijelovi moraju biti slični originalnima.
Kako bi se osiguralo poštivanje pravila, FIA koristi dva sustava nadzora: ljudski i elektronički. Scrutineeri su prisutni uz svaki automobil tijekom cijelog vikenda, bilježeći sve što se radi na vozilu. Uz to, FIA koristi kamere unutar garaža koje prate sve aktivnosti u stvarnom vremenu.
Momčadi također moraju unaprijed prijaviti FIA-i postavke automobila prije kvalifikacija, uključujući kuteve kotača i težine. U slučaju nesreće, bilo kakve promjene se uspoređuju s početnim postavkama kako bi se osiguralo da je automobil vraćen u prvobitno stanje.
FIA također koristi pečate na dijelovima automobila, uključujući motore i mjenjače, kako bi spriječila neovlaštene promjene. Red Bullov bib podešivač u Austinu također je bio zapečaćen.
Na kraju, FIA provodi redovne provjere u nedjelju ujutro, prije utrke, kako bi se dodatno osiguralo da svi automobili zadovoljavaju pravila i da su u istom stanju u kojem su kvalificirani.